خرید اینترنتی با مجوز معتبر و قیمت مناسب در اینترنت - هرچیزی را که می خواهید کافیست سرچ کنید.

فروشگاه خرید اینترنتی بین الملل

اندکی تفکر

امید در زندگانی بشر به همان میزان اهمیت دارد که بال برای پرندگان. ویکتور هوگو

دسته بندی محصولات

ایمیل خود را وارد کنید تا در کنار ما باشید

  • ثبت نام فروشنده
  • ثبت نام همكار تبليغاتي
  • رهگيري سفارش
کتاب مدل های کسب و کار
کتاب مدل های کسب و کارکتاب مدل های کسب و کارکتاب مدل های کسب و کارکتاب مدل های کسب و کار

کتاب مدل های کسب و کار

كد محصول : 6118
قيمت : 28,000 تومان
0
از 0 نظر

نوشته : آلن آفوا،ناشر : رسا،ترجمه : محمد مهدی سپهری-مرتضی مرادی-احسان ملیحی؛شناخت بازار و روابط حاک



کتاب مدل های کسب و کار
نوشته : آلن آفوا
ناشر : رسا
ترجمه : محمد مهدی سپهری-مرتضی مرادی-احسان ملیحی
شابک : 978-964-317-757-7
تعداد صفحات : 472
شمارگان چاپ : 1000
نوبت چاپ : دوم- 1390
لیتوگرافی : -
قیمت پشت جلد : 28000 تومان
درباره کتاب :
مدل کسب و کار چارچوبی برای خلق پول و ثروت است. درک اجزا و عناصر مدل های کسب و کار به مدیران،کار آفرینان و پژوهشگران کمک می کند تا بهتر بتوانند زوایا و ابعاد گوناگون فرایند تجاری سازی ایده های نوین را درک کنند.شناخت هر چه بیشتر مدل هایکسب و کار و روابط و قواعد حاکم بر آنها می تواند کسب سود بیشتر برای فعالان عرصه ی کسب وکار را تضمین کند. با این شناخت ، مدیران و کارآفرینان می توانند سیاست ها و راهبردهای مناسبی را در برابر دگرگونی های روز افزون دنیای امروز اتخاذ نمایند تا به سود بیشتری دست یابند.
این کتاب چارچوبی یکپارچه برای کاوش چگونگی ساختار دهی و اجرای مدل های کسب و کار سرآمد و پربازده ارائه دهد.کتاب سرشار از نکات ارزشمند و آموزنده برگرفته از مدل های کسب و کار بسیاری از بنگاه های معروف دنیا است که همراه با کندوکاو اجزاء و عناصر مدل های کسب وکار مطرح می شوند. مطالعه ی این کتاب به مدیران،کارآفرینان،سرمایه گذاران،مشاوران و تحلیل گران کسب وکار در بخش های گوناگون به ویژه بخش های خدماتی مانند سلامت و درمان و هم چنین دانشجویان رشته های مهندسی صنایع،مهندسی فناوری اطلاعات،مدیریت راهبردی،مدیریت اجرایی،مدیریت بیمارستان،کارآفرینی،MBA،SSMEو کلیه ی کسانی که علاقه مند به ایجاد کسب و کار سرآمد هستند،توصیه می شود.
فهرست مطالب :
دیباچه ی مترجمان
در مورد نویسنده
دیباچه ی نویسنده
فصل اول- مقدمه و نگاه کلی
فصل دوم - ارزش مشتری و جای گیری متناسب
فصل سوم- قیمت گذاری برای بهینه سازی درآمدها
فصل چهارم- منابع درآمد و بازارهای هدف
فصل پنجم- فعالیت های پیوسته در یک مدل کسب و کار سودآور
فصل ششم- منابع و توانمندی ها : ریشه های مدل کسب و کار
فصل هفتم- اجرای یک مدل کسب و کار
فصل هشتم- نوآوری،پایداری و دگرگونی
فصل نهم- واکاوی هزینه ی مدل کسب و کار
فصل دهم- واکاوی منابع سودآوری و مزیت رقابتی در یک مدل کسب و کار
فصل یازدهم- تأمین مالی و ارزش گذاری یک مدل کسب و کار
فصل دوازدهم- فرایند طرح ریزی مدل کسب و کار
فصل سیزدهم- مسئولیت های اجتماعی سازمان و نحوه ی حکمرانی در آن
عنوان شرکت های ذکر شده در متن کتاب به همراه جایگزین فارسی آنها

برچسب هاي :
شما اولين نفري باشيد كه نظر ارسال مي كند.

فرم ثبت نظر

نام و نام خانوادگی
ایمیل
وبلاگ
امتياز محصول

نظر و کامنت
كد امنيتي